Genialne tereny nad rzeką Liwiec

     Jakieś 70 km od Warszawy płynie sobie rzeczka Liwiec. Wokół niej są łąki, jakieś kawałki plaż, lasy. To kolejne świetne tereny na wypad z psem nad wodę. Osobiście bardzo polubiłam to miejsce i pewnie będzie to jeden z naszych stałych wodnych punktów.

     Jak dojechać? Z Warszawy należy kierować się na Wyszków, potem na Kamieńczyk. Z tego drugiego wyjechać na ulicę Jadowską, która przechodzi w Radosną. Kawałek za nim (ok. 2 km) po lewej stronie jest most i tam należy szukać dobrej miejscówki do zaparkowania. Ludzi nawet w weekendy nie ma zbyt wielu, a nawet jeśli są to i tak każdy znajdzie jakieś miejsce dla siebie. Rzeka jest na tyle wąska i płytka, że spokojnie można maszerować z jednego brzegu na drugi. Mimo to odbywają się tam spływy kajakowe, więc uwaga ;) (namiary gps: 52.5945797, 21.5625493)

źródło: cudowny wujek Google

Dzika miejscówka to i psiolubna miejscówka. Psiaki mogą szaleć do woli. Zarówno w wodzie jak i po łąkach. W niektórych miejscach głębokość wody pozwalała Holi popływać, ale jako że ona nie jest pływakiem to trzymała się tylko tych miejsc gdzie grunt pod łapkami był. Niemniej jednak wygonić z wody nie dało rady. Nie tylko psy mogą porządnie odpocząć, ale także ich opiekunowie. Jeśli w planach jest całodniowy pobyt to i grill będzie dobrym pomysłem. Ograniczeniem spędzenia tam wolnego czasu jest tylko nasza wyobraźnia. Fotek mało, bo wyjazd spontaniczny i pańcia nie wpadła na to żeby wziąć aparat :) A filmiki...tak, tak...wiem, że te pionowe to zło, ale mam nadzieję, że da radę zerknąć :)

 




1 komentarz:

  1. Na spokojnie zwiedzanie okolicy kajakiem - dla mnie mega sprawa. Nawet i zimą zdarza mi się pływać kajakiem. Mam nawet specjalne rękawice kajakowe i ciepłą piankę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Biszkopt i ja , Blogger