Jak dorasta pies. Wersja obrazkowa

     
     Dzisiaj taka mała ciekawostka o tym jak dorasta pies, czyli od słodkiej, niewinnej, puchatej kuleczki do dumnej, dorosłej goldenki :)
      Na samym początku naszej przygody ktoś mi powiedział żeby robić dużo zdjęć, bo one tak szybko rosną. I wiecie co? To 100% racja. Nie zdążyłam się obrócić a ze słodkiej kuleczki, która przyjechała do mnie wyrosła piękna, dorosła panna.
     Przyznam szczerze, że jak patrzy się na co dzień na swojego psiaka to aż tak nie widać tego dorastania. Dopiero kiedy człowiek przegląda zdjęcia to patrzy na nie z niedowierzaniem :)

Zapraszamy na relację obrazkową :)

jeszcze w hodowli (marzec 2016)                                       pierwszy dzień w nowym domu (maj 2016
mam pół roku (sierpień 2016)                                                     rok za mną (początek marca 2017)
18 miesięcy skończone (sierpień 2017)                                                2 lata radości (luty 2018)
      wczoraj (maj 2016)                                                                   dziś (styczeń 2018)
maj 2016                                                                              czerwiec 2016

lipiec 2016                                                                                   sierpień 2016
luty 2017                                                                                    sierpień 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Biszkopt i ja , Blogger